Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Klotilda

Vyučení blbečci

Nestudijní týpci,nyní absolventi učilišť,o které se zaměstnavatelé perou byli zřejmě ke svému vzdělávání mnohem více motivováni než onen beznadějný maturant.Studium je pro mnohé blouznivce jen prodlužování mládí a bájná cesta k doktorským či inženýrským superpostům;-D.Šok teprve přijde!

0/0
28.5.2008 9:57

Ibitamuno

Ucebnice se ztencuji a platy ucitelu se zvetsuji

Zacina to nevinne maturitou na kazdem uciliste, kazdy mene nadany clovek ma nyni maturitu, konci to vysokymi skolami pro zedniky...kdo zna americke skolstvi, pochopi...

0/0
27.5.2008 21:02

FiRan

Re: Ucebnice se ztencuji a platy ucitelu se zvetsuji

Tak tak, souhlasim.. u nas chcou mit co nejvzdelanejsi narod za kazdou cenu - i za cenu upadku.

0/0
29.5.2008 8:10

nyny.

no upřímně

tak,jak jste to napsal, to není ani trochu o školství, ale o osobnostních vlastnostech člověka, který ať už je líný nebo bez invence či čehokoli, svádí vinu na druhé. Člověk,který chce něco dokázat, má zpravidla zájmy a své představy a nic a nikdo ho nezbrzdí, svou cestu si vždycky najde.

0/0
27.5.2008 20:55

Wolf778

A ta nebohá oběť systému, to jste byl Vy?

Nejprve jsem se v textu lehce ztrácel, pak mi teprve došlo, že "zkouškou dospělosti" zřejmě není míněna maturita, ale přijímačky na gympl. Stále ale nechápu, proč ten člověk plný elánu MUSEL ukončit střední školu. Že se "termín maturity povážlivě přiblížil", no a co jako?

Ale jo, klidně, nenechte se dusit systémem. Můžete cestovat, můžete studovat sám, máte k dispozici internet, možností je řada. Jen bych rád podotknul, že pokud má někdo na konci základky nutkavou potřebu "ukazovat ostatním, že on to umí líp", pak je cosi shnilého nejen v systému.

0/0
27.5.2008 16:36

bijec_vsech_tupcu

Re: A ta nebohá oběť systému, to jste byl Vy?

no preci byl tak genialni ze to tupa ucitelka nebyla schopna pochopit a tu genialitu mu natolik zavidela, ze i usinala s tuzkou v ruce aby  byla schopna kdykoliv a za  cokoliv mu zaznamenat nedostatecnou:-)R^

0/0
27.5.2008 16:38

FiRan

Re: Re: A ta nebohá oběť systému, to jste byl Vy?

Libi se mi vase prezdivka.. ted jen adekvatne naplnit obsah, ktery hlasa...:-/

0/0
27.5.2008 17:24

FiRan

Re: A ta nebohá oběť systému, to jste byl Vy?

Ne, clanek neni psan o konkretni osobe, spis o nastaveni celeho systemu. Mam pocit, ze by mely skoly studenty spise rozvijet nez je stavet do role papousku pasazi z ucebnic. Nerikam samozrejme ze je tomu tak vsude, cest vyjimkam, lec na mnoha skolach je tomu tak jak popisuji.

K tomu ukazovani, ze nekdo umi neco lip nez ostatni - s sedivym prumerem bychom to nedopracovali nikam;-)

0/0
27.5.2008 16:43

FiRan

Re: A ta nebohá oběť systému, to jste byl Vy?

Jeste jsem zapomel jednu podstatnou vec - zkouskou dospelosti je samozrejme minena maturita, kterou osoba z textu slozila, pokud to tak nevyplyva, je mozne, ze byla pasaz napsana nepresne.

Plny elanu ji dale neukoncoval, ten elan se na "kvalitni" skole ponekud vytracel... prijmacky na gympl jsou ponekud banalni zalezitosti, deti je cim dal mene, naroky jsou tudiz ne zcela logicky nizsi nez drive.

0/0
27.5.2008 16:45

Wolf778

Re: Re: A ta nebohá oběť systému, to jste byl Vy?

No dobře, mně tedy hlavně zmátla věta o tom, že musel ukončit studium, protože se termín maturit povážlivě přiblížil. Jestliže tím bylo myšleno, že udělal maturitu, pak už je zbytek jasný.

Popravdě řečeno, všechny tyhle stesky na školní nalejvárnu jsou sice hrozně moderní a hezky se to poslouchá, ale nechápu, jak by to mohlo takového génia brzdit v rozletu. Možnosti jsou dnes obrovské, jak už jsem psal.

Absolvoval jsem přírodovědné gymnázium před 10 lety. Jednalo se o klasickou výuku, žádné hypermoderní metody. No a kupodivu jsem to nejen přežil, ale i matfyz vystudoval, dobrou práci našel a o elán nepřišel. Na střední jsem se zpravidla učil akorát ráno v autobuse, při cestě do školy. Na maturitu o něco pečlivěji :-)

Na škole nezáleží ani zdaleka tolik jako na studujícím. Když se někdo nechce něco naučit, tak je to jeho problém a nemělo by být snahou ho za každou cenu motivovat a hrát mu maňáskové divadlo, aby se milostivě uráčil a něco si nechal vpustit do hlavy.

0/0
27.5.2008 17:01

bijec_vsech_tupcu

obavam

se, ze sikovny clovek se uplatni i bez maturity i bez VS a muze byt zadany a bohaty. Na druhe strane ani VS neni ani minimalni zarukou fundovanosti, to se predsvedcujeme kazdy den. Z vaseho clanku spis citim neco jineho. Neco jako presvedceni rodice, ze jejich dite je genialni a ta genialita jaksi zustava pedagogem nepochopena. Takovych rodicu dnes je..... spis by meli oni pochopit, ze jejich dite neni genialni, ale naprosto obycejne, a ze ucitele nejsou povinni bez dosazenych vysledku proklamovanou genialitu respektovat.

0/0
27.5.2008 16:33

FiRan

Re: obavam

Souhlasim, sikovny clovek se uplatni lehce i bez vzdelani.. lec pokud by mohl nabyt kvalitniho vzdelani, uplatneni by nasel jiste jeste jednoduseji ;-)

A dalsi vec - clanek neni az tak miren proti pedagogum, ti jsou mnohdy velmi erudovani. Spise je miren proti nastavenemu systemu, ktery jim prilis moznosti zmeny nedava. Navic kvalitni pedagogove nezridka diky platovym podminkam neuci v CR.[>-]

0/0
27.5.2008 16:47



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.