Diskuse

Auto versus MHD

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P13a20v88e82l 29J73a59n54s43a

18. 10. 2014 19:50

a nějakej integrovanej systém, jako je třeba na liberecku IDOL, tam na ostravsku nemáte? pak by se mělo dát cestovat na jedinou jízdenku od-do a klidně 4x přestoupit a střídat bus, vlak, tram... (kdysi jsem jel např.: z Ohrazenic do Turnova místní bus linkou, z Turnova do Rychnova u JBC vlakem a z Rychnova do JBC místní bus linkou, vše na jednu jízdenku za 30 Kč koupenou z elektronický peněženky na kartě opus v busu v Ohrazenicích, kdybych postaru bez opusu platil v každým prostředku extra jízdný, vyšlo by to tehdy tuším na 8 + 32 + 14 = 54 Kč)

samozřejmě časový předplatný pro denní ježdění je ještě výhodnější než jednotlivá jízdenka, byť sdružená na všechno

jsem zvědavej, co vznikne od 2015 tady v ústeckým kraji, snad to bude aspoň tak šikovný jako byl ten IDOL...

0 0
možnosti

J94a53n 28P83a53v81e94l

18. 10. 2014 13:02

Většina lidí na tom tak špatně není

1) Existují lítačky, které výrazně sníží cenu MHD. Kdybych platil každý den lístek, zaplatím za měsíc asi 1 300 Kč. Lítačka stojí 550 Kč na měsíc, roční ještě méně..

2) Pokud stojíte neustále, máte smůlu na spojení. Já bych si většinou sednul a mohl bych si číst, učit se španělsky a nebo spát. Nemusel bych se soustředit na řízení.

3) Benzín není jediný náklad na auto. Kdybych jezdil sockou, stálo by mě to asi 7 000 Kč za rok. Auto mě stojí, reálně, tak 50 - 60 tis. za rok. Docela hezká dovolená, ne?

Bohužel, zrovna na mé trase pražské MHD zrušilo potřebný autobus, takže mám smůlu. Jinak bych MHD bral všemi deseti.

1 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 684x
zaměstnanec, řidič z povolání, lyžař, cynik, ... (doplňe si sami podle mých textů)